27 Ağustos 2010 Cuma

Hediye Kitabınızı Siz Seçin!


Biz küçükken babam ne zaman arkadaşlarıma hangi hediyeyi alacağımı düşünsem "Kitaptan güzel hediye olmaz" derdi. Gerçi şimdi düşünüyorum da hayatında en son Cin Ali'yi okumuş olan çoğu arkadaşım buna çok bozulmuştur herhalde:))

Kitapkolik sitesi de size sizin seçeceğiniz bir kitabı hediye etmeyi öneriyor. Yapmanız gerekeni okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

Düşündüm de, tam babamın kızıyım:)) Hala en sevindiğim hediyeler arasında kitaplar!

5 yorum:

Venus Gamzeli Kız dedi ki...

blogunu takip ettiğim için sayende haberdar olup bende bloğumda paylaştım tşk ederim :) sevgiler..

Aslı dedi ki...

Rica ederim, ben de görünce çok sevindim:) Haydi bakalım iyi şanslar;)

modafobik dedi ki...

Bu güzelmiş bak! :)
Kitaplar bambaşka bir dünya ya.. Bu post için tekrar teşekkürler :)

Aslı dedi ki...

Modafobik, ben de sevdim bu kampanyayı:) Gerçekten kitap okurken sanki ikinci üçüncü bir hayat yaşamış gibi oluyor insan...

Adsız dedi ki...

Merhaba… Sitemizde tekrar kitap ödüllü çekiliş düzenliyoruz.3 kişiye Hamza Beran'ın yeni yayınlanan Çağlaya Tutulmak kitabını kargo ücreti ile beraber hediye imzalı şekilde yollayacağız. Hem sitemize destek olmak hem de kitap kazanmak için sizi yarışmamıza davet ediyoruz… Detaylı bilgi için Kitapkolik.Net e bakabilirsiniz…