1 Nisan 2010 Perşembe

Oku(ya)mamak...



Başladığım kitabı bitirmeliyim diye kendimi zorlama alışkanlığım yoktur ama yaklaşık 1 ay önce başladığım ve normal okuma düzenime göre defalarca bitirmiş olmam gereken Emma hala ortalıkta dolaşıyor...

Küçükken başka bir yayın evinin basımını  okumuştum. Beğendiğimi hatırlıyorum. Üstelik Bordo Siyah Yayınevini çok severim, okumaktan zevk almama nedenim bu da olamaz.

Sanırım biraz bahar yorgunluğu biraz da Emma' nın fevri ve sinir bozucu davranışlarının insanı çıldırtması yüzünden bu kitap daha uzun süre beni esir alacak...

Daha önce Jane Austen'ın Chic Lit türünün ilk yazarlı olarak görüldüğünü okumuştum ve saçma bulmuştum. Şimdi bunun doğru olma ihtimalini bir kez daha düşünmeye başladım...

6 yorum:

leyya dedi ki...

bu -yamamak benim de başımda son zamanlarda..bahardandır bahardan:))

Aslı dedi ki...

İttire kaktıra Emmayı okumaya çalışıyorum ama bakalım ne zaman bitecek... Bahardan olsun lütfen!

Pell-in dedi ki...

chic lit olarak ilk tanıştığım Marian Keyes-senden başka yok'u da, Bordo-Mavi yayınlarından Aşk ve Gurur'uda okuyamadım malesef.

Aslı dedi ki...

Senden Başka Yok'u canımın sıkkın olduğu bir zamanda sırf kafamı dağıtacak bir kitap olsun diye almıştım ben de, cep boyu olduğu için yolculukta falan okuyacaktım. Üstelik "Bu kitap ne böyle bir terslik var" diye diye ilerledim ama sonlara doğru o tersliğin ne olduğunu anladığım sayfalarda da ağlamamı durduramayıp "Böyle chic lit olur mu!" dedim... Çok içime oturmuştu ama... Emma'yı da birkaç gündür daha sağlıklı okumaya başladım, bir gün bitecek inşallah:))

Pell-in dedi ki...

Senden başka yok'u sanırım ben anlayamadım. Bilmiyorum valla karmaşadayım. kitabı okuyalı 1-2 ay anca oldu ama hakkında en ufak bir detayı bile hatırlamıyorum.

O kadar sevilen Aşk ve Gurur'u da neden bitiremedim yarıda bıraktım bilmiyorum :/ Ama onu bir süre sonra tekrar okicam

Aslı dedi ki...

Bence Senden Başka Yok'u boşver gitsin, zaten okuyup okumamanın hayatında hiçbir şeyi değiştirmeyeceği bir kitap:)) Aşk ve Gurur'u yeni aldım ben de, Emma'nın üzerinden biraz zaman geçsin okumaya başlayacağım, bakalım nasıl... Okunacak çooook fazla güzel kitap var, canının istemediği bir kitabı zorlayarak zaman kaybetmeye gerek yok belki de:))