25 Kasım 2009 Çarşamba

Bayram Yolculuğu İçin Kitap Arayışı



Bayramda memleketimize gideceğiz, bu da yollarda uzun bir zaman geçirmek anlamına geliyor. Yolda okumak için kitap arıyordum kendime, karar verdim sayılır. Yolda okumak için Maria Keyes'ın "Senden Başka Yok" adlı hafif konulu, 5 dakikada bir ara da verseniz takip etmekte zorlanmayacağınız cep kitabını götüreceğim. Otobüs yolculuğunda kitap okumak biraz midemi bulandırdığından sık sık ara vermek zorunda kalıyorum çünkü... Yazar Maeve Binch'nin tahtına kurulan bir yazar olarak gösteriliyor. Bayanlar için yazılmış bir kitap ve fazla birşey beklememek lazım. Anak yazar kendi alanında dünya çapında ünlüymüş, bunu da belirtmeden geçmeyeyim. Kitap Artemis Yayınları'ndan. Bendeki cep kitabı olduğundan fiyatı 9.90TL.




Dönüşte ise J.P. Donleavy'nin Zencefil Adam adlı kitabını okumayı planlıyorum, eğlenceli görünüyor:) Kitap YKY yayınlarından, fiyatı 17TL ama http://alisveris.yapikredi.com.tr/urun_liste.asp?kid=118401 adresinden 11.90 TL'ye sahip olabilirsiniz. Yazarı ve kitabı genel olarak tanımak için kitabın tanıtım yazısına bir göz atalım:
"İrlanda edebiyatının en önemli yazarlarından J.P. Donleavy, ilk kitabı Zencefil Adam ile -50 yıl sonra bile olsa- ilk kez Türkçede. Zencefil Adam, 20. yüzyılın en çok okunan, en çok tartışılan kitaplarından biri. Yazarının hayatından izler taşıyan, kendisinden sonra yazdığı eserlere kokusu sinen bir başyapıt. Sebastian Balfe Dangerfield. Tam bir beyefendi. Ayyaş, çapkın, meteliksiz bir mirasyedi. Okumayan bir öğrenci, babalıktan anlamayan bir baba, kocalığı bilmeyen bir koca, kirasını ödemeyen bir kiracı. Ama şeytan tüyü var! Nefret etmek bir yana, kızmayı bile düşünemeyecek kadar seveceğiniz bir roman kahramanı. "



Ve heyecanla yeğen beklediğimiz için ablamızla eniştemize hediye olarak da D&R'dan aldığımız "Çocuk Sahibi Olmak İçin 40 Bahane" kitabını götüreceğiz. Mesaj içerikli bir hediye yani... Yazarı Ece Arar. Kendisi Akşam Gazetesinde ve http://www.anneyiz.biz/ adresinde yazmaktaymış. Üstelik bir de uzayıp giden blogu var: http://ecearar.blogspot.com/ Ben izlemeye başladım bile:)

Hiç yorum yok: